Vandens nauda

 

Vandens nauda

•   Vanduo palaiko gyvybines funkcijas, normalią kūno temperatūrą. Be vandens nevyktų medžiagų apykaitos procesai.

•    Vanduo spartina riebalų deginimą.- Tyrimais įrodyta, kad vanduo padeda organizmui be jokių pastangų sudeginti 3 proc. daugiau kalorijų.

•    Vanduo skatina virškinimą. Kuo daugiau geriate vandens, tuo daugiau išsiskiria virškinimo sulčių, todėl veiksmingiau skaidomos ir pasisavinamos maisto medžiagos. Be to, šalinami toksinai ir šlakai.

*    Vanduo mažina nuovargį, teikia energijos ir slopina alkį. Mokslininkai nustatė, kad vandens trūkumas sukelia nuovargį, o pavargę žmonės daugiau valgo ir dėl to storąja.

a5

•    Vanduo apsaugo ir sutepa sąnarius bei sustiprina raumenis.

•    Vanduo reikalingas geram smegenų funkcionavimui.

•Jeigu blogai užmiegate, kankina galvos skausmai, pabandykite „vaikščioti vandeniu“. Tai galite atlikti paprasčiausiai vonioje. Iš pradžių į šaltą vandenį kojas panardinkite iki blauzdų, paskui iki kelių. Iš pradžių procedūrą atlikite minutę, vėliau 5-6 minutes.

•Pečių apipylimas šiltu vandeniu greitai pašalina įtampą pečių srityje.

•Pilvo masažas šiltu ir šaltu vandeniu stiprina audinius.

a5800px

•Migreną galite gydyti 2-3 kartus per dieną šaltu vandeniu apipildami pilvą. Procedūrą kartokite 2-3 dienas. Į vandenį nepakenktų įpilti šiek tiek acto ir įberti druskos.

•Žmogaus organizmui naudingiausias negazuotas tyras vanduo. Ypač sveika išgerti stiklinę vandens ryte tuščiu skrandžiu.

•Valgydami negerkite  galite pakenkti skrandžiui, bus prasčiau pasisavinamos maisto medžiagos. Geriausia gerti tarp valgymų — mažiau kamuos alkis.

•Likus pusvalandžiui iki valgio išgerkite stiklinę vandens, jei norite sumažinti apetitą ir mažiau suvalgyti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *