Rauginti kopūstai

Valgyti raugintus kopūstus – verta

■ Rauginti kopūstai gerina virškinimą. Juose esančios natūralios rūgštys valo žarnyną, šalina toksinus ir kitas nuodingas, organizmą teršiančias medžiagas, padeda apsisaugoti nuo įvairių ligas sukę-liančių bakterijų.

■ Vos 300 g raugintų kopūstų ir jūs gausite rekomenduojamą vitamino C paros normą.

■ Rauginti kopūstai stiprina širdies raumenį, normalizuoja cukraus, cholesterolio kiekį kraujyje. Taip pat jie puikiai tinka asmenims, besirūpinantiems širdies ir kraujagyslių sistema, ir  tiems, kurie kenčia nuo sulėtėjusios medžiagų apykaitos, cukrinio  diabeto.

■ Kai kurių tyrėjų nuomone, rauginti kopūstai turi medžiagų, stabdančių piktybinių auglių formavimąsi.

■ Rūpinatės dailia figūra? Galite ramiai valgyti raugintus kopūstus, : kadangi 100 g šių daržovių tėra

27 kcal.

■ Tie, kurie kenčia dėl sumažėjusio apetito, taip pat turėtų su malonumu kirsti raugintus kopūstus. Jie skatina skrandžio sulčių išsiskyrimą, neapsunkina organizmo, ilgam pasotina.

Rauginti kopūstai

Rauginti kopūstai

■ Raugintų kopūstų skystis vartojamas sergant diabetu, tulžies pūslės uždegimu, ateroskleroze, esant nutukimui. Pasak išbandžiusiųjų, skaniausia rūgštymą maišyti su pomidorų sultimis (santykiu 1:1) ir gerti tris kartus per dieną  prieš valgį. Šis gėrimas padeda ir tuomet, jeigu laukiantis kamuoja nemalonioji toksikozė. Rūgštymas puikiai tinka prostatos veiklos profilaktikai ir padeda išsaugoti potenciją iki pat senatvės.

Chucrut ,Квашеная капуста ,Chucrut, kyselé zelí , Hapukapsas, hapankaali , zuurkool.

Comments
  1. Rytis | Atsakyti

Komentuoti: Rytis Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *