KAIP IŠVENGTI NUOLATINIO NORO VALGYTI

KAIP IŠVENGTI NUOLATINIO NORO VALGYTI

Moksliniai tyrimai rodo, kad lietuviai — mėsos mėgėjų tauta. Saikingas mėsos produktų vartojimas, neapleidžiant kitų svarbių mitybos elementų, gali būti naudingas, ypač mėgstantiesiems užkandžiauti vakarais. Svarbiausia pasirinkti kokybišką produkciją, kuri padėtų išsaugoti tiek gerą savijautą, tiek fizinę formą.

Dažnam žmogui ganėtinai sunku priprasti valgyti pusryčius, o pusryčių valgymas, remiantis klasikiniais ir naujausiais moksliniais straipsniais, yra viena iš kertinių priemonių, siekiant sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį vakare. Trumpai tariant, vakarinis noras valgyti niekur nedings, jis paliks jus ramybėje tik tuomet, kai pradėsite sąmoningai stengtis suvartoti reikiamą kalorijų kiekį valgydami dieną.

Žinoma, yra ir kitų būdų. Jei žmogus, tarkime, sportuoja ar užsiima aktyvia veikla dienos pabaigoje, natūralu, kad atsiras didesnis noras užkandžiauti vakarais, tokiais atvejais galima keisti treniruočių grafiką. Jei to padaryti neįmanoma, pavyzdžiui, dėl darbo, visada galima dažniau valgyti dienos metu, o užkandžiams rinktis liesą, baltymų turintį maistą. Taip tikrai pavyks išsaugoti svorio kontrolę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *